Tokom festivala "Tandara Mandara", napravili smo tribinu i intervju sa domaćim dizajnerima društvenih igara. Sa nama su bili Boris Đurović (Brave Giant), Katarina Nikolić (Revolucya) i Aleksandra Ilić Rajković (Glama Games).
Svi su možda poznatiji po svojim igrama, npr. Brave Giant je napravio igre Kraljevi Srbije i Vojvodina, Revolucya je dizajner igara kao što su Ključ, Iznebuha faca i Niko kao ja, a Glama Games je tim iza najuspešnijeg Kickstarter projekta iz Srbije - Forest of Radgost.
Tokom intervjua prošli smo kroz razne teme od osmišljavanja društvenih igara, testiranja prototipa, šta vam je sve potrebno za prototip i šta sve ulazi u proces realizacije jedne društvene igre, ali i o problemima s kojima se susreću domaći dizajneri društvenih igara. Intervju nije kratak, ali je sadržajan, a unapred se izvinjavamo na nešto lošijem kvalitetu slike - uhvatio nas je zalazak sunca i mrak pa smo pri kraju već bili u popriličnom mraku. :)
NAŠI GOSTI: