Nećeš da se igraš? Nećeš da se igraš?

Home : blog : Domunđavanje: Vladimir Grbić - glumački pogled na igre i osvrt na Mafiju

Domunđavanje: Vladimir Grbić - glumački pogled na igre i osvrt na Mafiju09.11.2021.

Vladimir Grbić je glumac Narodnog pozorišta u Subotici već punih 18 godina. Domaća publika zna ga  kao Pašu ("Draga Jelena Sergejevna"), Mortimera Brustera ("Arsenik i stare čipke"), Kena Gormana ("Glasine"), Arsu ("Koštana"), Viću ("Sumnjivo lice"), Džonija Patinmajka ("Sakati Bili sa Inišmana") kao i mnoge druge. Svaku od ovih uloga subotička publika toplo je pozdravila i podržala svojim glasovima, zahvaljujući čemu Vladimir Grbić biva glumac sezone u Narodnom pozorištu u Subotici pet puta do sada.

Stručni žiri potvrdio je mišljenje publike nekoliko puta, pa tako Vlado na 54. Festivalu profesionalnih pozorišta Vojvodine, za ulogu u predstavi "Lažni napad - pogrešna odbrana" , dobija nagradu za najboljeg mladog glumca. Takođe, po odluci stručnog žirija dobitnik je nagrade za najbolje ostvarenje u sezoni 2007/ 2008. za ulogu Paše u predstavi "Draga Jelena Sergejevna" i u sezoni 2008/2009. za ulogu Mortimera Brustera u predstavi "Arsenik i stare čipke".

Osim u pozorištu, Grbić je ostvario i nekoliko značajnih uloga u TV i filmskim produkcijama, a isto tako je i redovan domaćin i voditelj programa na Festivalu evropskog filma na Paliću. Iako bi o njegovoj karijeri moglo da se priča satima sa njim, mi smo ga pozvali da pored ovih dobro poznatih uloga govori o jednoj za koju je mali broj ljudi čulo - a to je narator, odnosno game master u društvenoj igri Mafije koja se organizovano igra u "The Room Escape" prostoru u Subotici.

Vlada je sa nama podelio kako ta igra funkcioniše i koje su neke od najzanimljivjih anegdota iz najnapetijih partija koje smo igrali do sada. Takođe, ponudio je jedinstven osvrt na to kako su (društvene) igre povezane sa glumom, pozorištem i na kraju krajeva, umetnošću. Dotakli smo se i toga kako igranje (društvenih) igara pomaže pri radu na sebi, svojim veštinama i samoostvarivanju. Povučene su izuzetno interesantne paralele, a detalje, odnosno kako to zvuči možete čuti i od samog Grbića u Domunđavanju.

Više o karijeri subotičkog glumca možete pročitati na linku: http://www.suteatar.org/lat/ansambl/vladimir-grbic

Email: office@ndsi.rs

Pogledajte i ostale blog članke...