U ovoj epizodi, Lacika i Žaklina pričaju o tome kako se igra društvena igra King of Tokyo, koja su pravila, kao i koje strategije možete koristiti.
KRATAK REZIME I CILJ IGRE:
U igri King of Tokyo, 6 igrača (max.) se bore za titulu Kralja Tokia. Kralj Tokia se postaje ukoliko prvi sakupite 20 "victory" poena (VP), ili ostanete poslednje živo čudovište na tabli. U ulozi gigantskog robot zeca, predimenzionirane gorile, čudnog vanzemaljca, ili misterioznog Krakena uništavate urbani centar i zajedno sa njim ostala čudovišta koja su tu sa istim ciljem kao i vi – titula vladara i jedinog kralja Tokia.
MESTO OKRŠAJA:
Igra se dešava na relativno maloj tabli, sa svega 2 polja - “Tokyo City” i “Tokio Bay”. Ovaj drugi se koristi isključivo u partijama sa 5-6 igrača. Tokio je primamljivo mesto za destrukciju i uništavanje protivnika, jer svaki vaš napad udara sve ostale igrače koji se ne nalaze na istoj lokaciji kao vi (ili ste u Tokiu ili ste van njega). U partiji sa 5 ili 6 igrača, neretko će 2 čudovišta biti u Tokiu, i oni će napadati samo one koji su van njega. Isto važi i za napade koji dolaze izvan Tokia, tada se napada 1 ili 2 čudovišta koji se nalaze unutar Tokia.
AKCIJE:
1) BACANJE KOCKICA: Na početku svakog kruga, igrač baca šest kockica (osim ako vam neka od karata omogućuje da bacate sa dodatnim kockama, tada bacate sa 7 ili najviše 8) koje pokazuju kombinacije sledećih šest simbola: cifre 1, 2 ili 3 koje simbolizuju pobedničke poene, energiju (grom), lečenje (srce) i napad (kandža). Nakon prvog bacanja zadržavate neke od simbola koji vam odgovaraju a ostatak kockica bacate ponovo (NAPOMENA: možete sve kockice baciti ponovo ukoliko vam rezultat bacanja ne odgovara). Uradite isto još dva puta (ukupno 3 bacanja) i rezultat nakon trećeg bacanja tzv. “Dice pool” je onaj kojim možete da raspolažete i sprovedete sledeću akciju, a to je:
2) RAZREŠENJE REZULTATA: simbolom srca se lečite (isključivo van Tokia), brojevima dodajete sebi pobedonosne VP (3 ista simbola=dati broj poena, dok svaki dodatni isti simbol donosi dodatno jedan poen, npr. 2,2,2 su 2 VP, dok četvrta dvojka vredi samo 1 poen, dakle ukupno 3 VP), simbolom groma dobijate energiju (koliko simbola groma, toliko zelenih “energy” kockica) sa kojima ćete kasnije pazariti kartice, dok simbolom kandže napadate sva čudovišta koja nisu na istoj lokaciji kao vi (ili ste u Tokiu ili ste van njega).
3) KUPOVINA KARTICA: za energy kockice u vrednosti naznačenoj na karti, možete kupiti jednu ili više karata, tako što svoje zelene energy kockice vraćate u „banku“. Kupljenu kartu stavljate ispred sebe radi korišćenja, i ukoliko je „DISCARD“ tip karte odmah je razrešavate dok „KEEP“ kartice zadržavate dok vam karta ne kaže da je odložite. Na mesto svake kupljene karte stavljate novu iz špila, tako da uvek ima 3 karte u ponudi. Za 2 energy kockice, možete „discardovati“ ponuđene 3 karte na stolu, i vući i postaviti nove 3.
4) ZAVRŠNI KORAK: razrešavate efekte karata koje su u vašem posedu (ako ima takvih), i dajete kocke igraču sa vaše leve strane i tada on započinje svoj krug i baca kockice.
ULAZAK I IZLAZAK IZ TOKIA: Na početku, ni jedno čudovište se ne nalazi u Tokiu. Igrač koji prvi ima simbol kandže nakon svoja tri bacanja kocki, prvi ulazi u Tokio i za to dobija jedan VP. Svaki put kada igrač ulazi u Tokio (važi za oba polja) dobija jedan VP. Kada igrač izdrži ceo jedan krug u Tokiu, za to dobija 2 VP. U Tokiu je zabranjeno lečenje, te simboli srca ne važe. Ukoliko se želite lečiti, to možete samo izvan Tokia. Kada odlučite da napustite Tokio, igrač koji vas je poslednji napao zauzima vaše mesto (i tada on dobija 1 VP).
ISPADANJE I KRAJ IGRE: Kada vam „Health bar“ (vrednost nivoa zdravlja na donjem desnom pokazatelju) dostigne simbol lobanje, vaše čudovište je poraženo, i ne učestvujete u daljoj borbi za titulu kralja Tokia. Igra se nastavlja dok jedan od igrača ne dostigne 20 VP (gornji levi pokazatelj na Monster Board-u) ili jedan od igrača ne porazi sve ostale. Tada se igra završava i sledi proglašenje Kralja Tokia.