Kao predvodnik jedne od ekspedicija, zajedno sa još 5 igrača (to je maksimalan broj igrača), takmičićete se da sakupite najviše i najvrednija blaga iz tamnica kroz koje vas vodi put. Od najviših ledenih planina, preko tropsku džunglu, sve do vatrenih tamnica duboko ispod zemlje, igrači nastoje da sakupe što vrednije relikvije. Nakon uspešne ekspedicije, vraćajući se do svog kampa, put ih vodi kroz uzane puteve i mostove, koje čuvaju goblini, i kojima će igrači morati platiti danak, ukoliko ne vode sa sobom dovoljan broj pasa, koji bi ih mogao uplašiti.
Cilj igre je da, nakon 5 rudni, imate najviše pobedonosnih poena, odnosno najviše zlatnika (i blaga se računaju u zlatu). U svakoj rundi, igrači dobijaju 9 karata, od kojih zadrže 1, a ostatak daju dalje u jednom od dva smera (prvo se daje u levo, zatim sledeću rundu u desno, pa opet u levo itd.). Od dobijenih 8 ponovo se zadržava 1, a ostatak se daje dalje. Kada igrač dobije 9. kartu u ruku, tada je ova faza završena, i kreće se u pustolovinu. U plavoj (planinskoj) zoni, spuštaju se iz ruke samo plave karte. Igrač čiji zbir karata je najmanji, nosi blago sa oznakom MIN, dok najveći zbir nosi blago MAX. Ostali igrači su ostali bez plena. Isto se dešava u zelenoj i crvenoj zoni. Nakon uspešno sakupljenog plena, u sve 3 zone, igrači prolaze kroz goblinsku zasedu, gde treba da plate goblinima ukoliko nisu sakupili dovoljan broj pasa.
Kada se svi vrate na površinu, kreće sledeći krug deljenja 9 karata. Nakon odigranih 5 krugova, tabla se okreće na svoju drugu strane, gde će se beležiti pobedonosni poeni. Sabiraju se relikvije, zlato i druge pločice koje imaju vrednost, i postavlja se marker u boji igrača na broj koji je postigao. Igrač koji ima najviše bodovoa je pobedio.